Papa le golfeur

J'aime le golf. Sans en être un passioné, je joue régulièrement avec Lise, mon fils Sébastien et parfois avec mes amis Bernard et François. Lise et moi sommes des « Baby Boomer » et nous venons tout juste de prendre notre retraite. J'utilise ces pages pour parler de choses qui me tiennent à coeur et aussi de faits cocasses et événements de tous les jours.

Nous sommes donc la retraite depuis midi le 29 décembre 2006 soit depuis

Nom :
Emplacement : Gatineau, Québec, Canada

mardi, février 08, 2005

Toujours Frank

Stéfany me faisait remarquer dernièrement que je parle souvent de Frank.
Pis, Frank est mon chum .
Je parle aussi de Stéfany, de Sébastien, de Luc et Sara, de mes parents et de Pierre mon associé dans l'aventure du Salon de Golf.
Bonjour Frank......

3 Comments:

Anonymous Anonyme said...

The only reason I read your blog is I want to find out more about this guy called Frank, he seems so charming and I bet he must be a real hunk. Keep giving me more info on this stud.

Pamela Anderson

08 février, 2005 09:05  
Blogger Stéfany said...

It's ALWAYS about Frank...

08 février, 2005 12:16  
Anonymous Anonyme said...

My friend Pamela Anderson suggested I visit your blog to learn more about this "hottie" named Frank. First excuse my lack of knowledge of the French language but while filming my next movie in Paris I will take some French lessons to better appreciate the content of your blog. By the way, why is your name spelled Denys, here in Hollywod it would be Dennis. But to get back to Frank, I sure would love to meet him and see if he can be part of my next movie. If possible please post some pictures of this "up-and-comer" for the world to see.

Catherine Zeta Jones
P.S. According to Pamela, he can upstage Mike (my hubby Michael Douglas).

08 février, 2005 14:07  

Publier un commentaire

<< Home